Sunday, August 21, 2016

Food memories

When I've had morphine, I tend not to have an appetite the next day. So earlier today I thought of food that was memorable to me. After 56 years, not too many things came to mind, actually.

Whataburger shared with Dad in Colonial Heights, Virginia.
Numerous Weiner schnitzel dinners while living in (West) Germany.
Cheese Shop sandwiches in Williamsburg, Virginia.
Dirty Deli/Paul's Deli sandwiches in Williamsburg.
Perfect tiramisu in San Diego.

My mom's steak and kidney pie, roast beef and Yorkshire pudding, cheese pasta in a pot.

I think I always had a relatively safe relationship with food. I ate to live, not lived to eat. Never a foodie. Never too skinny or too fat. I binged and purged once in a while, sure, but who didn't in the 70s and early 80s? But why am I using food deprivation as the end game? Looking to disappear?

I like this video, but it doesn't apply to me. I don't think it does, anyway.



4 comments:

  1. i admire you. my uncle lived in Chinook and passed from als a couple of years ago. I admire your outlook on life. I will be praying for you. Melissa powell kwasney

    ReplyDelete
  2. One of my fondest memories of Milltown work was you getting a hard boiled egg and a Twinkie at Worden's Market in Missoula for dinner. Yup I never put you in a foodie category! Hugs

    ReplyDelete
  3. When you have all of these places listed on a single directory, it makes your life a whole lot easier because you can browse for the exact thing you are looking for and you can locate it as close to your location as possible. Food delivery in PJ

    ReplyDelete
  4. Als Zeichen der Dankbarkeit dafür, wie mein Mann von ALS gerettet wurde, habe ich beschlossen, zu denjenigen zu gelangen, die noch darunter leiden.
    Mein Mann wurde von ALS im Jahr 2013 diagnostiziert und es war wirklich hart und herzzerreißend für mich, weil er mein alles war und die Symptome waren schrecklich, er hat immer Schwierigkeiten beim Schlucken, und er beschwert sich immer über Schwäche des Körpers. Wir versuchten verschiedene Therapien, die von unserem Neurologen verschrieben wurden, aber keiner konnte ihn heilen. Ich suchte nach einer Heilung und ich sah ein Zeugnis von jemandem, der geheilt wurde und so viele andere mit ähnlichem Körperproblem, und er verließ den Kontakt des Arztes, der die Heilung zu ALS hatte. Ich habe mir nie vorgestellt, dass ALS eine natürliche Heilung nicht hat, bis ich ihn kontaktierte und er versicherte mir, dass mein Mann gut geht. Ich bekam die pflanzliche Medikamente, die er empfahl und mein Mann benutzte es und in einem Monat war er ganz okay bis bis zu diesem Moment ist er so voller Leben. ALS hat eine Heilung und es ist eine pflanzliche Heilung Kontakt mit dem Arzt für weitere Informationen auf drwilliams098675@gmail.com auf, wie man die Medikamente zu bekommen. Danke für das Zeugnis.


    ReplyDelete